31 March 2011

heehehehe (>.<)

ini cerita semalam.. cerita semalam..

saya meeting.. kena update keje.. pastu kena col orang ntok jemputan ke majlis esok arini.. time tengah col tetiba dapat mesej.. MMS.. sape lak beri gambar tetengah malam ni?? suspen betol.. (sekali.kua.hantu.kak.limah.hahhaha ) dua minit tunggu loading pic.. done! owh, ibu mms pic duyan.. haha.. ni sah nak beri saya jeles ni.. kuikuikui.. takpeeee.. sabar dija.. 


sebelum balik, saya dijamu oleh sempai saya.. bigapple derr.. satu saya ngap.. dua saya ngap.. tiga, o0ps oke.. cukup la dua jep.. hehe.. thanx sempaiku.. sempai suh saya abeskan.. haih, (perlisayakuatmakanlatu).. weikkk =P

saya balik sensorang sebab kawan yang laen terpaksa abeskan bigapple tu.. sepanjang 50O900Ocentimeter perjalanan balik yang gelap nan gulita, saya terbau sumting.. bau yang amat menyengat hidung saya.. saya kenal bau tu.. tapiiiiiiiiii.... yeah, tepat sekali tekaan saya..

o'ol, emy, ngan iqa bersila menghadap sesuatu.. saya tanpa raguragu terus turut bersila.. lupa nak baca bismillah.. layan je terus.. kata iqa, law mak mertua lalu kat seblah pom konfirm takpasan.. haha.. itulah DUYAN.. incik z belanja kami.. thanx z.. >.<

kat port ni la kami bersila makan reramai.. :)

pssttt :: duyan tu ada yang tak ok.. sory to dyla, fatin dan yaya sebab takdapat bawak naek bilik.. (*_*)


5 comments:

ezza haniza said...

heeeeeeee........duyan

dja_amiensukhri said...

yup.. hajat saya da dipenuhi.. lalalalaa~~

Ciputchiapp said...

:D

yaya said...

perggghhh..nyesal tak p meeting semlm..adess...lau tak mesti da kenyang mam ngn dja..hehehe...

dja_amiensukhri said...

ops.. terasa kerugian anda?? hehe.. laen kali kita gi samesame :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...