03 April 2011

..keMATANGANku..


saya dah matang.. saya ley wat keputusan senirik..
saya ley berdikari..

tapi........
ayah cakap TAK!!! saya takmatang..
saya selalu amik keputusan terburuburu..
saya suka ikut perasaan..
saya taley berdikari lagi tapi suka bawak diri..
ayah tak caye kat saya ke??


ayah cakap perjalanan hidup masih panjang..
kita tataw apa lagi yang akan terjadi..
ayah lagi paham erti hidup dari saya..
saya sayang ayah..
oke....
apa yang ayah cakap saya pertimbangkan..


pssstt.. ayah cakap, ayah akan bia saya wat keputusan senirik bila saya da matang dan saat itu ada pembimbing bernama suami.. 0pss~~

11 comments:

Ai Senpai said...

btl la ayh ckp tu...syg ayah jugak... ^__^

Saddan Juhari said...

acecece

Adila Khir said...

ksimpulannya, sila kahwin cepat2. yeahhh!

dja_amiensukhri said...

azizi:: ish kamu ni. cibok jek..

dja_amiensukhri said...

addam:: lalalalla~~ huhu

dja_amiensukhri said...

adila:: coming so0n.. ngehehe >.<

Ai Senpai said...

cibok eh? ok...da x moh nyibuk dah

dja_amiensukhri said...

sempai merajuk.

Anonymous said...

salam kenal...kematangan diperolehi apabila lebih banyak perjalanan hidup dilalui

dja_amiensukhri said...

ye adha.. betul tu..
semakin banyak pengalaman, semakin matang.

Ciputchiapp said...

p0mpuan mmg slalu kene bimbing..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...