27 March 2011

Penat Sangat.. )=

saya kepenatan.. sangatsangat penat.. saya kena edar fliers by room.. dua blok lak tu.. satublok lima aras.. satuaras 14bilik.. 2X 5X 14= 140 bilik... aih, betul ke ni?? (cam tak caye lak.. oke, saya da kurus.. haha..)

haa.. ni la fliers nye.. klik la ntok tengok lebiy jelas.. ^_^
makanan & cenderamata turut disediakan..
oke, jam da menunjukkan pukul 1153malam.. saya perlu tidow.. kul 0500pagi sok saya da kena berkumpul kat bustop.. so kena bangun dalam kul 0400pagi untuk berciap.. haaa, sape tah nak kejut saya.. "jamloceng" saya da tanak berfungsi untuk saya.. ( jeritkuatkuat:: "jamloceng"!!!! kejutkan saya es0ookkkkkk!!!! )


2 comments:

Ai Senpai said...

yeay...tahniah...dja da kurus..hoho...pegi putrajaya eh? ^__^

dja_amiensukhri said...

ngarotttttttttt.. haha.. taw je kau ni ek.. ~.~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...