22 March 2011

saya sibuk..

M O O D ::::: i am the busiest woman in the world.. haha

belumlagijadi project manager,,
tapi da kena pikir sal projek sanasini..
belumlagijadi perdanamenteri,,
tapi da kena pikir sal anakanak negeri..
belumlagijadi pengarah filem,,
tapi da kena pikir sal nak amik pelakon mane ni..
belumlagijadi ibu orang,,
tapi da kena pikir sal anakanak nak makan apa nanti..
belumlagijadi golongan VIP,,
tapi da kena pikir sal jemputan makanmakan lagi..

haha.. seriously busy.. law camni, saya terpaksa resign.. (ececeh, gedix betolll~~ ) papepom saya bersyukur kerana Allah memberi peluang saya merasai semuanya.. dan yang pasti, pengalaman inilah yang akan mengajar saya.. kikikiki (^_^)

psstt.. cakap busy, tapi sempat lagi post menda ni.. huhuhu...

2 comments:

Ai Senpai said...

wehhh..study2...esok de test kan...goodluck.. ^____^

dja_amiensukhri said...

owh, my lucks~~
dua test berturutturut taw.. done..
hehe.. *__*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...