30 April 2011

saya menunggu sekali lagi


saya suka lisa.surihani.. suke sangat.. canteq+ kurus+ educated+ sopan+ macam saya.. heh =.=''

saya baru dapat taw yang lisa.surihani ada movie baru.. SEKALI.LAGI.. kua 30JUN2011 nati.. waaa, tak sabar nak tengok.. hehe.. lagilagi bila lisa.surihani berganding ngan shaheizy.sam dan mia.sara.nasuha.. bertambahtambah lak ketidaksabaran ini.. papepom, layan je laa video bawah neh..




Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah ini.

waaaa~~ EXCITED!! haha..
m0od:: tunggu SEKALI.LAGI..


pstt, saya ada paper lagi selasa depan.. jom turun jomheboh kuantan sabtu.ahad ni.. *release tension kononnya..* hehe.. (=

2 comments:

Ciputchiapp said...

ea..?
mcm pelik je sin0psis cite awk dija..h0h0

sakura said...

alaaaaaaaaaaa xbleh tngok lisa n mia....huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...