29 June 2011

✿ <------- bunga

24jun2011 - 26jun2011 :: program anak angkat dan khidmat masyarakat di tebing tinggi, jerantut..
26jun2011 :: bermalam di camer0n highland.. ops..
27jun2011 :: meting bersama jabatan kerajaan negeri di lipi5 berikutan program p0s tit0m..
28jun2011 :: berkunjung ke kg.nyentil, sg,k0yan, raub untuk buat buku program..

hehe.. cam diari dah saya tulis an.. =) ibu ciap ckp, nape laa anak ibu busy sangat ni?? huhu.. sabar la ibu.. ni kan pengalaman.. mane taw someday, saya ley wat program senirik ke.. kekeke.. berangan lak eh.. tapi betul laa.. law saya tak join menda camni, saya takleh taw flow nak wat program tu camne..

apeape pon, trimas kepada semua yang menjayakan program anak angkat dan khidmat masyarakat tu.. =) saya seronok dapat sebuah family angkat.. waa, panggil mak dan abah lak tu.. huhu.. yang paling penting, saya dapat makan banyak sangat time program ni.. alamak, gemuk la sayaaaaaaaaaa =.='

haa, banyak giler an.. bayangkan la tetiap hari saya mkn camni, confirm saya gemuk.. adehh.. 

program laen bakal menyusul lagi lepas ni.. minggu ni, minggu depan, dan minggu depan depan.. hehehe.. wish me luck dear..

pstt.. hati berbunga tandanya ape?? lalalala~~

2 comments:

mykhalis said...

tak aci betul program anak angkat makan sedap2..huu

dja_amiensukhri said...

mak ngan abah masak best untuk kite lak tu... waaa, asik kenyang jep.. hehe =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...