06 July 2011

perihal DATIN N0RAZIEZAH..

petang tadi, semasa saya duduk berehat dengan roommate, ♪♪tuit♫♪tuit♪♫.. mesej saya berbunyi.. kat skrin handphone tertera nama "SAYANG IBU".. jari saya pantas menclick butang read..


ayah tadek, mamat tadek, scha tadek, suib tadek, sahir tadek, kakak pon tadek.. tinggal la ibu ngan adik je kat umah ni.. makan tak selera.. mandi tak basah.. alahai badan......... =(


tskkk.. automatic air mata saya mengalir.. mengapakah ibu buat ayat sedih seperti itu?? hatiku meronta seakan mahu menjerit "NAK BALIKKKKKKKKKKKKKK!!! NAK IBUUUUUUUUU!!"


_______________________________________


waaa, ape macam? best tak ayat saya? patut la saya dapat A1 BM time SPM an?? hehe.. tak sia-sia belajar ngan cikgu Azman.. saya punya la banyak cakap dulu sampai beliau baling duster kat saya taw.. haaa, tulaa, bercakap lagi dalam kelas.. ish3.. =P 

tapi siyes laa.. ibu wat ayat touching camtu tadi wat saya seribu kali touching taw.. ayah g kursus.. mamat da balik kolej.. scha ngan sahir g camping.. suib kat hostel.. saya lak masih bertapa di UMP.. sian ibu ditemani adik yang darjah4 tu jep.. huuu, xpelaa.. ibu pesan kat saya, selamat menjalankan tugas.. thanks ibu.. i lebiu so much.. ♥♥♥

psstt.. pelik gak kenapa ada perkataan yang senget ek?? haha =.='
psstt sekali lagi.. datin n0raziezah is my beloved mum.. (♥_♥)

10 comments:

Ciputchiapp said...

sian ibu awk..kesunyian..

dja_amiensukhri said...

oloor, jangan cakap camtu.. cian ibu saya.. tak pe laa.. sok adikadik da balik dari camping.. =)

Unknown said...

ke die nk ada cucu temankan die :p

mykhalis said...

kena balik cepat2 ni..cuti cuti..hehe

dja_amiensukhri said...

eQuRlz: haaaa?? cucu?? wakakakaa.. lambat lagi laa.. =P

dja_amiensukhri said...

mykhalis: yea!! cuti-cuti.. lallalaa~~

Nurul Aqilah said...

hem..ni akak fasi kumpulan boboiboy tu ek??kalu btol..sy aqilah group boboiboy tuh,,

dja_amiensukhri said...

ye aqilah.. uih, cane ley cari sampai sini nih?? huhuhu.. btw, thanks :)

abc123 said...

ohh kat ump? course apa?

dja_amiensukhri said...

liey: yep.. UMP, project management.. ^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...