14 September 2011

Laser ke pedang??


Assalamualaikum..

Koranggggg.. =(

Kalau saya bersuara pasti ada yang terluka.. Kenapa ea?? Adakah katakata yang keluar dari mulut saya nih seumpama laser?? Uishhh, tak larhh.. Law macam laser, ley join STAR WARS la ek?? Hehe.. 

Da tu macam pedang ke?? Woooo, takut laa.. Law pedang, bukan setakat luka je tapi terbelah pom boleh an?? Euuww~

Huu.. Tapi tu larh, saya ni kuat pendam perasaan kot.. Mudah je rasa tak puas hati ngan orang.. Astaghfirullah.. Kenapa ngan saya ni?? Mungkin saya kena kurang bercakap kot.. Yep, kurangkan bercakap!! Mane la taw bila saya da kurang bercakap nati, terkeluar katakata yang berbunga lak.. Hohoho... 

Kepada semua yang pernah tersinggung, tersentuh, mahupun terluka dengan katakata saya, saya mintak maaf.. Eh jap, raya tak abes ag an?? So, ley laa mintak maaf.. Hehe.. Bukan camtu, saya ikhlas nak mintak maaf ni.. Ampunkan saya ea korang.. (@_@)

law katakata berbunga, saya nak bunga camni...  cantek..  hehe..  (^_^)


6 comments:

Ciputchiapp said...

merapu dah dja ni...

ciksupik said...

kekadang sy pon camtu..
sebab tu sy lebih suka gelak..senyum..ketawa n dengar je pe y orang nak kata..hehe

bersabar byk2..mungkin ni adalah 1 cabaran utk kta memahami diri sendiri..
hee >.<

dja_amiensukhri said...

emy:: merapu ker?? huu~~ entah laa..

dja_amiensukhri said...

cikmamal:: thanks komen kat sini.. semoga senyum selalu..(^_^)

abc123 said...

nape pikir macam ni didi? ada orang cakap kata2 awak menyakitkan hati ke?? :|

dja_amiensukhri said...

lieyyy: kadang-kadang apa yang keluar tu ikut emosi.. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...