09 October 2011

IMPROSH society =)

Assalamualaikum semua.. ^_^ Semalam saya busy taw.. First time join jawatankuasa event fakulti.. Nama event ni, Hari Silaturrahim IMPROSH.. Menda ape lak IMPROSH tuh? Hehe.. IMPROSH stand for Industrial Management + PROject management + Occupational Safety and Health.. Ya, itu fakulti saya..

Saya handle indoor game.. (=

Ini PA saya. Beliau sedang berucap.. ^_^

Junior ini sedang menadah air untuk diminum.. Erkk~

Kami mempertandingkan basikal terlambat tapi laju giler dak ni bawak.. Haishh =.=

Ini saya. Haip, bukan yang cumel tu tapi yang kedua cumel tu. Ngee =)

Hoii!! Ape kamu buat di khalayak ramai ni?? Haha.

Baju putih: Huwaaaa~~Tolong aku!! Iyahhhhh!!
Baju merah: Yeee, aku tengah berusaha la nih!!
Baju hitam: Lorhh, tu je yang korang mampu?? =.=

Ini cowboy yang kehilangan kudanya..

Ini saya dan emy.. Hehe..
(Cumel kan kami ^_^ )


Mereka seronok dapat hadiah. Saya?? Hmm~

Ini semua jawatankuasa yang menjalankan tugas.. ^_^
1 suara 1 IMPROSH.. Yeayy..


Waaa.. Nak taw tak? Saya seronok semalam.. Tapi agak penat la jugak.. Huu, tak penah-penah tidow awal tapi semalam saya tidow 8.30 taw.. Fuuhhh, kemaen awal. By the way, saya gembira bekerjasama ngan dorang.. Pasni, law ada event ajak la saya agi ek.. Tapi saya nak jadi jemputan taw.. Saya nak jadi VIP.. Lalalalalaa~~

9 comments:

Ciputchiapp said...

sy dah lame tau yg sy comel...ahahahaha :p

ciksupik said...

nice job! sy pon enjoy jugak semalam! w'pon x byk menang..tp de gak dapt adiah..wee :D

dja_amiensukhri said...

ciputchiapp: amboi emy.. saya cumel jugak laa!! hoho.. ^_^

dja_amiensukhri said...

cikmamal: trimas sebab sudi join.. :)

btw, say sory to yani/k.yani sal hadiah teka-teki tu yep..


pssttt, dja tataw beliau sebaya or lebih tua sebab beliau cumel. =)

yaya said...

pic tgn yaya je yg org tu snap..sdih..btw yaya enjoy jga semlm...

hey..muzik backgroud sdeyh jep..tkar la..t kmu sedih lg...

dja_amiensukhri said...

yaya: oloor, saya pon kebetulan je suh beliau amit gambar saya.. tak malu kan saya.. kekeke ^_^


lorr, aritu da saya wat lagu ni.. takpe, saya oke.. =)

yaya said...

ritu tak dgr sgt...ngeh3...

ciksupik said...

hehe..welkem!.seniora PM sume sporting je bab2 turun padang ni..kan2? hee..*perasan jer*

owh..xpe2..orready explained to her..yani tua setahun dr kita.*kita ??..haha.. :D

ciksupik said...

hehe..welkem!.seniora PM sume sporting je bab2 turun padang ni..kan2? hee..*perasan jer*

owh..xpe2..orready explained to her..yani tua setahun dr kita.*kita ??..haha.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...