14 November 2011

Saya makan 3 bucket KFC.


Assalamualaikum.. Hai kawan-kawan. ^_^

Hari kelmarin, 12November2011 Yayasan Taqwa memberi sumbangan kepada 500 orang pelajar di sekolah di sekitar Pelangai, Bentong. Maka pihak GPMS Pahang dan MAMPAN bekerjasama membantu mem-packing barang sumbangan mengikut nama pelajar dan saiz mereka. Saya pun sibuk-sibuk je join tolong mem-packing. Ait, saya tolong ker? Hehe.

Sekarang saya takmo banyak cakap. Tengok gambar jela eh. Hehe.

Sebelum memulakan kerja, saya mesti makan. Mengisi tenaga. Yeayy!


Pas makan saya berborak. Pas berborak saya berehat. =.='




Mereka dah mula bekerja. Ait, senyum-senyum?

Erk, mereka da semakin siyes.

Oke, saya pon wat kerja jugak. Saya siyes oke! Haha.. =P

Pssttt, masa tak mengizinkan saya berlama-lama disini. Saya kan SPM ada test. Midterm test taw. Okbai.  ^_^
Eh jap, tetiba nak highlight tajuk entry nih. Haha. Daaa~

13 comments:

Ai Senpai said...

kuatnye makan.. lalalalala...

Unknown said...

perut kecik makan banyak..heheh

dja_amiensukhri said...

Ai Senpai: eley, jeles la tu sebab tak dapat join an?? :P

dja_amiensukhri said...

kak diana: e eh, mane taw perut kecik lak?? hehehee.. ^_^

yaya said...

erkkk..nmpk sgt yaya ge**k di situ...aduyai...

dja_amiensukhri said...

yaya: ait, benarkah??? haha..

Ciputchiapp said...

sy nk classic chicken mc delux + chicken mc bitez :)

dja_amiensukhri said...

cipUtchiaPp: grrrrr, saje je wat saya terliur eh?? haha.. MCD jom!! >_<

Eera Shera said...

byknye makan...nak siketttt!!

dayu_myself said...

amboi sedapnye die makan..
hihihi..
KFC???fuh...dah muak dah,
cti mse tu stiap hri mkn,
sbb adik kerja KFC..hak333

Unknown said...

jenis 1 bucket sorg tuh.. :)

dja_amiensukhri said...

dayu_myself: huhu. btw, thanks sudi singgah sini. :)

dja_amiensukhri said...

ubaidillah zulkefli: eley, nak cakap jelaa.. hehe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...