11 January 2012

Majlis Makan Malam


Assalamualaikum.. Hai (^_^) Ini cerita da lama. Tapi tak kira, saya nak cerita jugak..

Event: Majlis Makan Malam SeMAMPAN UMP
Tarikh: 27 Disember 2011
Tempat: Vistana Hotel, Kuantan, Pahang.
Menu: Chinese Course (7 hidangan tu!! Ngee..)


Hidangan pertama. ^_^

Saya makan memang khusyuk. Mak mertua lalu pun tak perasan. Ops.. =)

Ada gaya bakal ibu tak? Hehe. Cam ganas je dja oiii~

Hidangan keberapa entah. ^__^

Saya sibuk-sibuk nak jadi pompom girl. Eh silap. Usher la.
Kakak cantik yang pakai tudung silau-silau tu presiden SeMAMPAN. =)

Bersama pengarah program yang cumel dan emcee yang cute. 

Dari kiri: K.fizah, saya, K.syaie.

Heii, saya tak ready lagi laa!!

Oke, kali ini saya bersedia.

Dan....
Kadang-kadang saya over. -__-'


Okebai.. Saya sayang kat ----> SeMAMPAN. ♥

7 comments:

Darimo said...

wow..

Ciputchiapp said...

lambat nye wat entry psl ni..haha :p

akoo said...

hehe sakan bgambar =)

dja_amiensukhri said...

darimo roslan: hei, awak tu org pahang. laen kali join yep. hehe :)

dja_amiensukhri said...

emy: huuu, aritu an sibuk exam.. mana berpeluang nak masukkan semua ni. :) jeles la tuh. hehe..

dja_amiensukhri said...

akoo pae: iye.. untuk kenang kenangan tak salah kot. hehe ^_^

Woofer Storm said...

bnyak makanan..rasa lapar je perut ni..eheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...