25 March 2012

Pencinta Terbaik


Assalamualaikum semua..
Apa khabar? Harap semua dalam keadaan sihat-sihat sahaja.
Korang da tengok cerita cinta penyu. Eh, cinta kura-kura.
Hehee. Saya da tengok..
Em, boleh la tahan. Sweet, lawak, sedih, geram semua ada.
Pengajaran yang saya dapat dalam cerita ni ialah:

  • "Jangan nak pendam sangatlah perasaan awak tu. Ego ke apa haa??"
  • "Jangan sebab awak terlambat, awak terlepas."
  • "Dengki mendengki bukanlah amalan yang bagus."


Ops.. Pengajaran ke apa tuh? =P
Saya ada terbaca:
Cukup cintai ia dalam diam. Bukan kerana membenci hadirnya... Tapi menjaga kesuciannya. Bukan kerana menghindari dunia... Tapi meraih syurga-Nya. Bukan kerana lemah untuk menghadapinya... Tapi menguatkan jiwa dari godaan syaitan yang begitu halus dan menyelusup.
Wallahu'alam..
Dalam banyak-banyak part, OSTnya yang saya suka. Hee (^_^)
Klik sini untuk download.

Pencinta terbaik, Sofazr.

Berikan ku peluang terakhir sekali lagi
Untuk membukti kasih sejujurnya di hati
Maafkan seandainya cintaku tidak sempurna

Kaulah insan pertama berpacaran dengan ku
Dan bersama ku mahu masa depan yang kukuh
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Bukan dengan sengaja tidak cukup prihatin
Ku harap kau bersabar dan rasa lebih yakin
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta... ooo
Pencinta terbaik 

|
|
V

Eh, gambar yang ditampal tidak ada kaitan dengan entry.
Sedikit ulasan: Saya seorang yang fokus. Sangat.


psstt.. Saya bukan pemalu tapi penyegan.
Oke, tataa~


10 comments:

Saddan Juhari said...

penajaran cerita tu telah melempang muka aku...


tempek ada dua makna, satu maksudnye lucah(cari sendiri)

satu lagi, tak silap memekik or jerit

yaya said...

bgi kat skype..na jugak citer uh..

dja_amiensukhri said...

yaya: oke, coming soon :)

dja_amiensukhri said...

Dan Juhari: aip, xberniat nak lempang sesiapa pun.
eh lucah? ish, MALU!! oke, sekarang jugak aku tukar. thanks..

NIZAM said...

cinta kura2 blom tgk lagi. err..bila kua youtube ye? hehe.

nice pic. stay focused, stay happy :))

dja_amiensukhri said...

NIZAM: cerita tu pun saya amik dari kawan jep.. hee happy selalu.. (=

yaya said...

got it..btw thanks..:)

athirahchehusin said...

ehemm. dah lama tak jalanjalan sini. haii! hehehe :D

dja_amiensukhri said...

hai athirah!! :)

miss kecoh said...

haha x sangka jiwang jgk tirah ni ek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...