30 September 2012

Saya, dia, dan suaminya.



Dia dan suami pilih hari ini.
Tarikh ini.
Sebagai tarikh perkahwinan.
Saya tak kira!!
Walaupun mungkin hanya kebetulan, saya tetap nak terharu jugak.

Siapa dia?
Dia Kamahartini binti Ismail.
Kawan saya masa sekolah menengah.
Kawan baik.

Memang saya takkan lupa tarikh ni.
Sebab apa?
Sebab tarikh ni merupakan birthday saya yang ke 110 tahun.
Sayang kau lebih Tini!!

Ya Allah.
Berilah kebahagiaan kepada mereka.
Kebahagiaan sampai ke syurga.
Sesungguhnya dengan izinMU, tiada yang mustahil.



Psstt.. comel kan kereta merah kat tepi jalan tu.. ^_^
Psstt sekali lagi.. Umur saya bukan 110 tau.. hehe.. ^_^

4 comments:

Saddan Juhari said...

dja bila plak?

dja_amiensukhri said...

saya? huu.. calon pun tadek.. nak bila apenya? lallalaa..

yaya said...

nnti awk kawen trikh 8 jun plak ae?hahhaha^,^

dja_amiensukhri said...

8 jun? cam kenal tarikh tu.. haha.. tahunnya, tak dapat dikenalpasti la pulak kan.. =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...