18 December 2012

I am a pilot.


Assalamualaikum dan hai sekali lagi..

Eh, I'm not a pilot but a project manager.
Dan sebenarnya, encik suami la yang pilot. TIPU!
Dah kenapa dengan saya ni? Rajin pulak mengupdate belog ni kan.
Kalau datang malasnya tu, mahu bertahun-tahun belog ni terbiar.. Hee..
Korang... Cuba tengok nih!!


 This is my project team. Cuba cari dimanakah nama saya.

Ni gantt chart untuk projek saya. Mesti nak cakap: Wow, hebatnya dija! Wahaha thanks korang!! =P

Tengok, kos pun dah beriban.. Cuba cakap, sapa nak sponsor ni?? Kalau nak, inbox nama dan nombor telefon kat saya ea.. Hihiii..


Psstt, klik gambar untuk tengok lebih jelas..
Inilah projek akhir untuk salah satu subjek yang saya ambil.
Sorry la tak describe panjang-panjang.
Apa pun, Alhamdulillah...
Rasa puas setelah penat bertungkus-lumus menyiapkan menda ni tau.
Sape rasa nak mintak saya buatkan plan projek, roger saya okey?
Baiklah, saya cuma bergurau. >_<



Eh terlupa. Ini pulak gambar saya sedang honeymoon sorang-sorang sebab encik suami kena fly. Ops, abaikan..


Terima kasih dan tataa korang.. =)

6 comments:

smiley girl said...

:D opssssss i m project manager....:)

Darimo said...

amboi! Lee Min Ho jadi kuli jek!

dja_amiensukhri said...

smiley girl: yaaa, betul la tu. i CEO u.. hihii, boleh la pulak kan.. =P

dja_amiensukhri said...

Darimi Roslan: huu takpe. Lee Min Ho Malaysia la dar..

miss kecoh said...

hahaha..honeymoon sorang2?

dja_amiensukhri said...

hihuuu.. itu la pasal. ada ke honeymoon sensorang.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...