01 December 2012

perasan MALU


Assalamualaikum dan hai semua.
Fuhh. Blog ni seakan dilupakan. Sebenarnya tidak. Cuma, saya agak sibuk. Hmm..

Apa yang saya nak cakap adalah perihal perasaan. Bukan perasan.

saya malu dengan ALLAH sebab saya hanya ingatkan DIA ketika susahnya saya.
saya malu dengan ibu&ayah sebab mereka terpaksa datang tengok keadaan saya&kereta di bengkel.
saya malu dengan ibu&ayah sebab asyik habiskan duit mereka.
saya malu dengan kawansaya sebab bagi pinjam kereta yang tak baik keadaannya.
saya malu dengan kawansaya sebab dia terpaksa menghabiskan masa teman saya dibengkel kereta.
saya malu dengan pacikbengkel sebab mereka nampak saya menangis.
saya malu dengan keretasaya sebab saya tak pernah berterima kasih tetapi asyik marahkan dia.
saya malu dengan dirisaya sebab masih tak matang dalam membuat keputusan.


Hmm.. tak habis lagi.

saya malu dengan blogsaya sebab masa nak mengadu je saya cari dia.
saya malu dengan awak sebab awak kena baca post yang agak tak best ni.

Maaf.
Dan.
Terima kasih.


2 comments:

Darimo said...

it's okay. buat apa nak malu? better sekarang rosak, baru ada experience...kang kalau takde experience, camne nak buat kalau kereta rosak sorang-sorang? haa

dja_amiensukhri said...

huu, serius malu.. baiklah, pengalaman tu jadikan panduan untuk akan datang.. camne pun, sangat berharap yang menda camtu tak terjadi da..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...