20 March 2011

..BGRC..

3hari, 2malam.. saya telah menghadiri trip familyday di BGRC.. besh sesangat.. (>.<) 


btw, BGRC?? Ape tu? Bila Gembira Rasa Ceria.. huhu.. tadek laa.. BGRC ni adalah Bukit Gambang Resort City.. haa, klik laa link tu.. pastu ley ajak gf/bf+ ibuayah+ adikadik+ kengkawan g sini yep..
ni laa BGRC.. santek kankan.. tapi sory laa, saya xamik banyak gambar pom.. maklum laa, xad dslr.. (fuhh, alasan xley blarr..)
family day je sukaneka.. sukaneka je family day.. haa, ni malas nak join ni.. da taw daa... confirm dapat hadiah.. hehe.. maklum laa sume adik.kakak.abang saya atletatlet negara.. hahahhaha *gelak jaat*
tengoktengok!! saya cakap tanak caye.. kikikiki~~ banyak kan..  (yang banyak saguhati jep.. ^_^ )
time oranglaen berhempaspulas untuk memenangi sukaneka, saya lak ley rilex pusingpusing kat padang tu.. tibatiba bahu saya dicuit olehhh....
owh, badut rupanya.... sesuka dye jep nak cuit saya.. pastu sengihsengih wat muka xbersalah.. dye ajak saya bergambar.. (saya yang ajak dye sebenarnya.. huhu ) sebelum ni saya takut badut taw tapi tatakut pon yang ni sebab dye hitam gelap.. hehe..
malam terakhir semestinya ada dinner.. dinner taun lepas ada pelawak, mr.0s.. taun ni lak dye jemput penyanyi yang kecilmolek lagi cumel cam saya kamu semua yaitu mila.. 
ini la mila yang cumel dan grand.. haa.. mesti pelik nape xletak gambar saya dengan mila kan.. tadek laa, saje je malas bergambar ngan mila sebab nati nampak sangat laa yang saya ni tinggi.. (hee, tinggi ke?? xad peluang laa.. sobsobsob~~ )
dinner ni ada cabutan bertuah.. huhu.. hadiah dye grand gegila taw.. ipad, netbook, nikon dslr, lcd 42", macammacam lagi termasuklah percutian keKOREA 6hari4malam.. saya ngan adikadik saya apa lagi, fuh sanasini la jampi doa moga ayah saya bertuah.. lagipon ayah dah cakap law dapat korea, kita satu family g semua.. fulamakkk.. lastlast, dapat rice cooker..
papepom tetap bersyukur.. ni nak suh saya makan banyak laa ni.. hehe.. (mungkin wonbin+ lee min ho+ rain xready nak jumpe saya lagi kot)
huu.. yang penting, besh sesangat taw.. bukan tempatnya jep yang besh tapi sebab bersama family tersayang.. nati nak ajak kengkawan pulak laa sebab saya ada dapat voucher diskaun tiket untuk enam orang... sape nak ikotttt?????!??!? pssttt.. BGRC tu dekat je pom ngan UMP.. lalalalalaa..

5 comments:

Ai Senpai said...

sy nak ikut...huhu :P

Ciputchiapp said...

nk itot jugak..ngee~~
azizi ta boleh..sbb laen jntina..lalala

dja_amiensukhri said...

azizi is rejected! huhu.. sory yep.. gegurl je ley join.. jum emy~~

cik suha c0mel ^^ said...

sy nak^^

dja_amiensukhri said...

jum larh cik cumel~~
kite g pas final baru bestttt.. ngeee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...