17 March 2011

hate me!!

hate me!! say that u hate me....
haiyarrkkkkk!!! *jerit kuatkuat*

da lame xluah perasaan ni.. orang kate:: sikitsikit lamelame jadi bukit. haa, saya pom camtu laa.. da semakin membukit rasa sakit hati... serius laa.. dan mungkin akan hilang sakitnya bila someone tu cakap yang dye benci saya.. nape treat saya camni? law awak xsuka+ xsuka+ xsuka= benci saya, cakap jelaa.. ingat saya senyumsenyum ni saya oke la yep??? saya xoke laa.. saya xsuka awak.. jelingan awak, kenyitanmata awak, gelaktawa awak, lesumpipit awak, senyuman awak and even gigi awak pom saya xsuka lamsung laa!!

1fakta hari ini:::: Girls are great at faking smiles. Guys are great at faking love..
(pssst, ye/tak tataw ler)

7 comments:

Ciputchiapp said...

amboii..guys are great at faking love..kdg2 rse mcm stuju,,kdg2 rse mcm x stuju..lallala

dja_amiensukhri said...

bagi saya, betol kot.. alamax, ada kot pulak yep.. hehe~~

Ai Senpai said...

all guys except me...hoho

Saddan Juhari said...

senyum pun x ley, tecik ati ittew

dja_amiensukhri said...

azizi: xcaye pom! haha
saddan: bile lak xsenyum?? senyum la nii :))ngee~

Ai Senpai said...

x kenal maka x cinta..wahaha

dja_amiensukhri said...

owh.. oke, tanak kenal pom.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...