16 March 2011

ditag oleh ADDAM.. >.< trimas..

saya ditag.. huhu.. pertama kali nih 2 pasal excited jep.. btw, thanxx to addam coz rerajin nak tag saya ni.. dan kepada yang ditag, saya minx rerajin la jugak nak jawab solansolan ni yep.. trimas semua..  >.<

1. Adakah anda rasa anda HOT?
saya xHOT sebab bilik saya ada aircond.. lalalalala~~

2. Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang.











3. Cerita pasal gambar.
nak cite sal gambar ni?? owh, oke..

  • siapa: snap by sue, edit by saya..
  • apa: ini adalah jambatan gantung..
  • bila: 11 Feb 2011.. selepas zuhur sebelum asar..
  • dimana: di sungai pandan waterfall @ panching waterfall.. jum la memandi disini.. besttttt~~
  • bagaimana: oke, nak snap gambar ni perlulah dirikan kaki kanan ddepan dan kaki kiri dbelakang (untuk seimbangkan badan).. then kuakan kamera tekan snap button.. done!
  • mengapa: kerana, saya cintakan alam sekitar.. >.< ops, ayat 2 lak sebab saya percaya Allah ada simpankan kebahagian untuk saya.. hehe
4. Bila kali terakhir makan ayam?
semalam saya makan ikan masak sweet sour+ikan bawal bakar+sotong goreng tepung+tomyam campur+kerabu mangga+fresh orange.. arini lak saya makan sambal udang dengan sayur cekur masak lemak.. (terliur tak?? silalahjeles) haha.. the conclusion is: semalam makan ayam dalam tomyam campur..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
hanyut, faizal tahir..

6. Apakah yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini?
nak makan ape malam ni??!?

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
sayang, b, baby, darling, anje.. (apa yang saya ngarut nih??)

8. Tag 8 orang.

  1. ema haris 
  2. emyamira
  3. nurul alya
  4. adila k
  5. anysz
  6. wina sa'aban
  7. naza
  8. exxa haniza

9. Siapakah No.1 anda?
orang yang sentiasa rindu dan sayangkan saya.. :) dye kawan baek saya.. (dye perempuan!)

10. Katakan sesuatu kepada no.5.
kamu cumel..

11. Orang no.3 berhubung dengan siapa?
dengan penjual gula.. (dye orang yang manis taw.. hehe)

12. Bagaimana pula dengan no.4?
adila k ramai admire.. k stand for?? haha, tanye dye.

13. Pesanan untuk no.6.
belajar rerajin yep.. ^.^

14. Kata-kata cinta untuk no.2.
"sampai masa tibanya waktu, redup hati kau berdua, bila dua jasad bersatu, hidup mati jadi bersama..." petikan dari merong mahawangsa.. >.<

15. Adakah no.7 dan no.8 ada persamaan?
adaada.. saya xkenal mereka berdua dan saya suka bace blog mereka.. untuk mereka: nice 2 know both of u.. >.<

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang yang anda tagged di no.1.

  • sangat santek.
  • sangat baek.
  • sangat sukakan haris
  • sangat sayangkan saya
  • sangat kaya.(penjual topup.. hehe)

17. Persamaan antara lembu dan kambing.
keduaduanya ada empat kaki dan keduaduanya xsama dengan lipan yang banyak kaki..

18. Perasaan ketika menjawab tag ni.
excited+lapar+++

done.. giliran kamukamu pula.. hehe..

13 comments:

cik suha c0mel ^^ said...

sy xbwat agi..huhu..kumen2 je sempat..ngee~

yaya said...

sy..???wau..penjual gula pun xpe lah...huhu...moga mendapat saham akhirat...trima kasih mmbntu...

dja_amiensukhri said...

cik suha: kumen sempat.. tapi yg pentim, esemen done! huhu..

yaya: insyaAllah.. :)

Ciputchiapp said...

ohh,,thanks utk kata2 cinta tu..
haha..
tp sy bkn lesbian..lalala

dja_amiensukhri said...

aig0o~~ bukan untuk saya dan kamu tapi untuk kamu dan hidup kamu la emy....

Saddan Juhari said...

aniz memang cumel #patdd

dja_amiensukhri said...

betulbetul la saddan.. kamu jeles la 2..

zalizalu said...

mak oii, semua berkaitan. susah tu nak jawab kalau tak kenal. kekeke

dja_amiensukhri said...

thats y laa kite kena kenal certaincertain kengkawan blogger kot..
hehe :)
btw, saya pom masih baru disini..

Jujurara said...

hahaha.nice la.nak gelak pun ade.:)

suda follow kamu.hope selalu la update leh komen2.:)

selamat berkenalan.:)

dja_amiensukhri said...

terharu saya kerana dfollow princess.. haha.. oke dear.. thanx~~

Saddan Juhari said...

nape ntah link ke sini.. tapi baca buat kali kedua pesalahnyew

dja_amiensukhri said...

bhahaha~~ ni baru betulbetul TERkomen kot.. kikiki >.<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...