13 March 2011

status: MARRIED

Date: 12 March 2011
Venue: Bandar 2, Paloh Hinai
Activity: Wedding Ceremony


Jam menunjukkan 1030 pagi.. Alhamdulillah.. Lafaz sah dari waliku, dan saudara terdekatku membuktikan aku kini sudah bergelar suri kepada JEHAN.. Lebih jelas lagi apabila kuteliti jari manisku tersarung cincin.. Dahiku masih terasa hangat kucupan insan bergelar suami.. Air mata mengalir dipipi tanda kesyukuran kehadrat Illahi kerana memberiku peluang merasa nikmatnya alam perkahwinan.. Kepada aruah ayahku, anakmu kini memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri.. Kepada Jehan suamiku, aku akan melakukan yang terbaik dalam menjaga keamanan dan kesejahteraan rumahtangga kita.. Buat saudara-saudaraku yang sama menjayakan majlisku ini, terima kasih aku ucapkan..

huhu.. terkejut x?? saya da kawen.. lalalala~~ tadek la.. mak sedara saya yang da kawen.. yang kat atas ni sebenarnya monolog dye laaa.. (setelah saya selami hati dye semalam, ni la yang saya dapat.. ececeeeh..) ini gara2 rasukan pengaruh dari novel.. kikikikiii.. pandai tak saya? huhu.. nak ckp pandai la tu.. takpetakpe, korang tunggu la saya kawen nati mesti lagi best ayat saya.. hehe.. bilatahsayakawen.. (tadek calon!! sapenaksapenak??) huhu

best taw majlis semalam.. banyak gambar yang saya nak tunjuk tapiiiii, xdapat nak upload la pulak.. adoiyai~~ nati bilabila, saya tunjuk la kat kamu semua yep.. sabar taw.. hehe.. gambar saya atas pelamin pon ada.. hahaha, amik berkat sebelum kawen laa.. e eh, korang nak jugak la tu.. jangan jeles.. (>.<)

11 comments:

cik suha c0mel ^^ said...

perh!! suspender btoi la..ingt kan dija yg kawen..huehuehue

dja_amiensukhri said...

kikiki~~ dja single and available agi larh.. :)

Ciputchiapp said...

dja mmg da x sabo nk kawen..lallala
hahaha

dja_amiensukhri said...

emy, kamu ckp ntok pihak saya ker ntok pihak kamu 2?? huhuhu.. taw la yang kamu nak kawen jugak.. :D

Saddan Juhari said...

baru nak frust menongeng

dja_amiensukhri said...

eh, xsenonoh menonggeng disini k..
haha.. ngade la kau..

Ciputchiapp said...

hahaha..elehh dja pom sme..
saddan npe kamu tertonggeng..??hahaha
weh,saddan follow la blog sy jugak.lallala

dja_amiensukhri said...

dja biasa2 jep..
xkawen pom xpe..
(aih, betolker??? hihihii..)

Ciputchiapp said...

menipuuu..!!
xnk kawen sudah..emy nk..hahaa

Saddan Juhari said...

sape ciput nie?? xkenal

dja_amiensukhri said...

emy: hahaha ^^
saddan: ciputchiapp 2 emyamira laa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...