26 March 2011

mengadu kepadaNYA..

saya sangat sensitip tapi saya selalu wat keras hati.. sebab saya pikir masalah yang kita simpan tu akan hilang jugak nati.. saya biar jep.. orang tanya macammacam tapi saya tetap kate oke.. tapi semalam, saya menangis.. kenapa?? saya da taley sabar ke??

zainab cakap, sebarang masalah kita akan sedaya upaya kongsi dengan manusia.. kita pikir manusia paham kita.. tapi manusia dapat ke selesaikan masalah tu? dapat ke tenangkan hati kita?? zainab cakap lagi, sebaekbaek aduan adalah aduan kepada ALLAH..

yup, menangislah.. berkongsilah.. jika dengan manusia kita akan berahsia, tapi dengan ALLAH semuanya dapat dikongsikan.. cubalah.. sememangnya tenang an kawankawan.. (~_~)





5 comments:

miszch0co said...

skong 100% zainab cakap tu.
tapi kalau gan manusia plk,saya bleh jadi pndgr setia tp sy tak boleh bg pndpt yg bernas.sy sndiri pun tak btol.:)

dja_amiensukhri said...

yup.. camtu jugak ngan saya..
:)

Ai Senpai said...

aigoo.. ^__^

Ciputchiapp said...

dja..awk p0m jdi cam sy gak ke..??lalalla..suke pendam2..

dja_amiensukhri said...

emy, ada stolym0ly baru tentang hati saya ni.. huhuhu~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...