26 March 2011

citacita..

citacita= impian..
impian saya nak gie KOREA.. someday, saya akan menjejakkan kaki disana.. insyaALLAH..

gila fanatik nak g korea sampaikan law nampak boot alaala korea, dressup korea pom saya sume saya nak try.. haha.. orang kata law kita cakap sesuatu tu banyak kali adalah doa.. saya da berapa ratus kali cakap yang saya akan ke korea.. h0h0oo, ada harapan laa tu.. ngee~~.. so, kamu semua pom doadoa kan laa yep.. tQ..
korean style jacket.. haha.. saya nak beli!! (preparation 4 visiting korea. haha..) hope xsoldout ag.. 
p/s:: doa untuk kebaikan adalah dituntut.. >.<

8 comments:

Ai Senpai said...

wau..model korea ni...cun woo...
nak sign.. ^__^

dja_amiensukhri said...

haha.. azizi ngokngek~~
dush!! banyak la sign.. *_*

yaya said...

wau..guuurrrand nyah.. i like...hahahah

dja_amiensukhri said...

uih.. i bukan nyah larh.. i orie.. kikikiki~~

Ai Senpai said...

sarang hey..hoho

dja_amiensukhri said...

aigoo.. oppa, bichasay0o.. >.<

NIZAM said...

impian sy nak main salji kat korea. hehe. pengaruh mygirl.

dja_amiensukhri said...

NIZAM: jom wat trip ke korea.. haha.. kalaulah boleh. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...