07 April 2011

ni rahsia taw..

shhhh.. ni rahsia..
hei, da taw rahsia jangan laa baca..

owh, nampaknya awak tanak patuhi arahan saya.. (ececeh, arahan ker??) saya cakap, jangan baca!! ish, degil betul.. camne saya nak cerita rahsia saya ni law awak terus baca?? tutup la mata tu, jangan baca.. oke laa, g tekan link laen.. jangan baca daa.. emm, oke laa, saya cite..


sebenarnyaa~~
|
|
|
|

hmm.. tanak laa... selagi awak baca, selagi tu saya tanak cite..


dahdah laa tu.. g  laa tempat laen..

oke, biarlaa rahsia!

orang da cakap jangan baca nak baca jugak.. so sekarang sape yang salah? tanak la cite camni.. bukan rahsia laa namenya law awak baca.. dah la, jangan baca.. hmm.. tadek pape pon sebenarnya.. oke bye.. orang da cakap, tapi still nak baca jugak *blablabla~~ mengomel lagi*

14 comments:

Raji and Yeen said...

habaq skit rahsia =.=
ak ni penyimpan rahsia yg hebat
hahaha

Saddan Juhari said...

ape la n3 penat membaca..

dja_amiensukhri said...

raji:: kau taley dipercayai.. tett..

dja_amiensukhri said...

addam:: oke, ini memboringkan.. haha..

O'ol Kemp. said...

hahahaha dija sengaaaaaal!!

dja_amiensukhri said...

sengal ker?? takpe.. yeng penting ada artis komen.. hehehehee..

cik suha c0mel ^^ said...

pergh..ingt pe td..penat bace..huuu~

cik suha c0mel ^^ said...

penat je bace..ingt kan ape td..beria sy bace..huuu~

dja_amiensukhri said...

suha:: =.='

cik suha c0mel ^^ said...

i donnoe why???

Fariz Reza [FR] said...

saya dah updated pasal threatfire tu

dja_amiensukhri said...

trainer fariz:: saya daa download.. mekasih eh.. :)

zalizalu said...

apa rahsianya? adess... hahaha

dja_amiensukhri said...

name pom rahsia.. mane ley cite larh.. huhu.. =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...