06 April 2011

lembu punya susu, sapi dapat nama.


malam semalam, nak wat entry baru.. semangat la online.. lastlast keluar menda nih..

|
|
|
*_*


ait.. ape pasal pulak?? guna kabel kolej kediaman je pon.. err, jangan pikir saya berhutang taw.. ni P1 jiran saya punya.. tu laaa.. da beberapa kali jadi camni.. bak kata peribahasa:: lembu punya susu, sapi dapat nama.. eh bukan!! cubit peha kanan, peha kiri pon terasa sakitnya.. erkk, cam tak kena jugak laa.. (*_*) jiran punya P1, satu bilik saya taley online.. kira samasama rasa 'sakit' laa tu.. oke whatever~~ yang penting, sini bukan kelas bahasa melayu..

pstt.. sal kekeliruan tu, saya pilih untuk pergi Team Building di Bentong.. huhu.. 

hmmm.. saya terlupa apa yang nak diisi lam entry malam tadi..

5 comments:

Adila Khir said...

tahu tahu tahu tahu tak apaaaa!!!!!!!

Raji and Yeen said...

haaaa... kau curi guna dia punya P1 eh?? ;D

Raji and Yeen said...

bgus kau pilih sbb aku yg suggest kan?
muahahaha bajet je =.="
nnti share cter kau kt team building..

dja_amiensukhri said...

dila:: yeah.. rumateku memahami!! haha..

dja_amiensukhri said...

raji:: ellow, sory ckit eh.. mane ada curi.. singgah pom tak.. haha.. dorang yang masuk line kami sampai kami terpaksa menonggeng tak dapat on9.. grrr..

perasan larh kau nih.. haha.. oke, nati citer.. >.<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...