05 April 2011

yang mana satu??


tataw nak pilih yang mana satu.. duadua nak saya.. 0ps, oke saya tipu..
jelas sangat laa tipu kan law duadua mamat atas nih nak kat saya.. haha.. hal sebenarnya, saya compius tentang aktiviti hujung minggu ni.. hmm..

pertama ---> Team Building di Bentong..
kedua ---> Trip to Waterfall bersama Dr.AJ di Kuantan

duadua aktiviti ni cam best.. adehh.. nak g mane 1 ni?? law team building tu mungkin penat cikit sebab 3ari, 2malam tapi best sebab dapat gather ngan ahli SeMAMPAN yang laen.. law trip ke waterfall tu lak, best jugak walaupon cuma hari ahad sebab makanmakan sesama dak POMOSH disertai lecturer tersayang.. erkkk... saya tataw nak pilih yang mane ni.. tolong saya.. (~_~)



pstttt.. confirm duadua aktiviti ni banyak makan kan.. haip, camne nak kurus?? haha.. baek study je hujung minggu ni.. ngeee...


12 comments:

Ciputchiapp said...

sy xnk dua2..fahrin or remy..sy nk encik!! oke, membantu x jwpn tu..??

Jujurara said...

lau g due2 x leh ke??

dja_amiensukhri said...

emy: haip tu jawapan untuk dija ke untuk kamu?? hehhehe..

dja_amiensukhri said...

princess: taley laa.. )=
program kedua ahad pagi so xsempat nak balik.. huu~

abc123 said...

solat sunat eh awak, mintak petunjuk hee :)

dja_amiensukhri said...

lieyy:: err.. oke, itu yang terbaek.. thanx.. :)

Ciputchiapp said...

dja,,sy stuju ngan lieyy..haha,,solat sunat istikharah..

Ai Senpai said...

x pyh pegi la...kate nak kurus..huhu

Raji and Yeen said...

amik team building tuh..
lgi byk cerita utk letak dlm entry nnti xD

dja_amiensukhri said...

raji: best gak cadangan tu eh.. akan dipertimbangkan.. ececeeh..

Saddan Juhari said...

aku an ada, wakpe laki kat atas tue..ish3

dja_amiensukhri said...

addam:: 0ps.. dorang yang minat aku.. haha ~.~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...