17 April 2011

penin.. @#&*$&!!&

huuhu.. apa yang penin sangat ni?? ce try test jawab tekateki ni..  (=

  1. kenapa siputbabi jalan lambat??
  2. semakin potong, semakin tinggi..
  3. kereta dengan motor, yang mana lagi tua??
  4. sudah potong, tetap panjang..
  5. binatang apa yang ley bertelur dan beranak??
  6. saya ada 6 biji duyan, kamu mintak 1.. berapa yang tinggal??
  7. dalam banyakbanyak bunga, bunga apa disiram ia mati??
nak jawab tekateki ni tak sepenin tengok gambar ni kot..

pstt saya penin tengok buku.. erk.. (*_*)

12 comments:

Darimo said...

1.sebab siput babi berfikir "aku ni siput ke babi? ohdem!"
2.motor, sbab pakai tongkat
3.siput babi lagi..(apsal banyak gune siput babi nih?)
4.kacang panjang
5.mestila tinggal 5...k'mon laa...#patdd
6.bunga api

Ciputchiapp said...

sy penin r sbb lap0..lallala

Ai Senpai said...

sy penin sbb boring...zzzz

dja_amiensukhri said...

darimi::
1. anda tidak menjawab solan kedua.. =P
semakin potong semakin tinggi=seluar..
2. jawapan anda untuk no.6 tu salah..
mestilaa 6bijik sbb kamu mintak tapi saya xberi pom..


psst.. siput kan cool.. rilex aje.. hehe..

dja_amiensukhri said...

emy:: makan larh.. huhu (=

dja_amiensukhri said...

ai senpai:: boring aje kamu nih..

Saddan Juhari said...

2. sluar Dja
3. Motor Dja
5. siput bab*
6. 6 jugak sebab Dja hantu duyan mesti jgn harap dy bagik
7. bunga api

dja_amiensukhri said...

saddan.. apesal sume milik aku?? hehe.. err, yang sal duyan tu aku setuju!! (>.<)

iso said...

tul ark jwpnye?? -sddn

dja_amiensukhri said...

saddan.. hee.. betul la tu.. 90 markah.. (=

mykhalis said...

1 siput babi dia rasa jijik ngan diri sndri..tu slow je jalan
2 seluar
3 motor,sebab ada tongkat
4 kcang panjang
5 tak tau
6 5
7 bunga api

hehhe

NasQ said...

pening pening...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...