18 April 2011

Study Sambil Senyum..


buku Industrial/0rganizational Psycology saya ada 475pages dan tadi saya berada di mukasurat 74.. (itu menunjukkan yang saya study) adehh =.=" sesambil study, saya layan lagu nih... so, saya ley study sambil senyum sorangsorang.. (=



Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam

Melihat dirimu
Ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku disampingmu peluk tubuhku

Bila kau rindu aku
Panggil namaku ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku.. jangan lepaskan
Tetaplah kau disini harungi malam

Kerna hanya dirimu, belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia

tengok gambar nih pom ley senyum sorangsorang.. cute la awak ni.. ops~~
pstttt.. cikgu saya cakap, study sambil senyum baru ilmu senang masuk.. hehe.. dan sekarang saya senyum sorangsorang sebab tengok juadah berbuka puasa hari ini.. (blurppp~~perot saya berbunyi)

15 comments:

Saddan Juhari said...

*tgh bygkan Dja senyum*

NasQ said...

hoho... ni baru kena... senyum kambing...

Ai Senpai said...

comelnye kambing dja..huhu

dja_amiensukhri said...

addam:: *senyum sampai ketelinga*

dja_amiensukhri said...

nasriq:: heh.. bukan senyum kambing.. senyum dja.. ops~

dja_amiensukhri said...

kambing kamu la tu senpai... huhuhu..

Ciputchiapp said...

wahai saddan..x perlu la nk byg kn...lalalala..xelok tau byg kn org p0mpuan.. :p

Adila Khir said...

nk buat entry jugk pasal lagu nii.. ehh?

Mohd Hazwan said...

senyum tak perlu kata apa-apa

dja_amiensukhri said...

emy:: hee.. betul la kate kamu tu.. =D

adila khir:: silakan..

dja_amiensukhri said...

hazwan17:: lagu tu pom best.. (=

nur onie said...

lagu apakah?

dja_amiensukhri said...

nur.onie:: kan da mention kat situ.. =D
klik laa law nak download.. hehe..

yaya said...

layan je ye...=p

dja_amiensukhri said...

thanx yaya (=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...