10 April 2011

White Pouch GA yang bakal menjadi milik saya


first of all, terimakasih kepada ezza.haniza kerana rerajin memasukkan url saya ke dalam post beliau berikutan dengan giveaway dari lulu.caldina bersama lenloy-closet.

saya layak dapat white pouch ni sebab::
  1. saya pembersih. (pouch bag ni kan putih warnanye)
  2. saya menawan. (cam pouch bag ni jugak)
  3. saya sayang lulu.caldina ngan lenloy-closet termasuklah ezza.haniza.
  4. 1378 nombor yang bertuah..
baiklah, itu sahaja. terima kasih.. (sebab pertama dan kedua diisi sukasuka untuk memenuhkan entry walaupon sebenarnya amatbetul.. haha.. ~guraw~ )

oke, sekarang saya menjemput puan.adila dan puan.sofya untuk berebut giveaway ni.. ngee (^_^)


4 comments:

Lulu Caldina said...

hoho sebab-sebab yang munasabah...ekeke. semua syarat sudah dipenuhi..terima kasih sudi join...semoga berjaya

Ai Senpai said...

nak curik laa

dja_amiensukhri said...

trimas lulu.. ngeee~~

dja_amiensukhri said...

sempai:: haip, saya punya tu!! ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...