25 May 2011

Luahan hati..


nak cakap tapi malu.. hmm, tak kira, nak cakap jugak.. tapi, law saya cakap korang jangan perlekehkan lak taw.. hee, kecian kat saya ni.. sobsobsob~~ tapi sebelum tu, ley wat sesuatu tak??



 
janji
dengan saya yang korang ley
diamkan
menda neh.. ngee.. 

oke, saya nak cite ni.. saya penat taw.. penat laa bila kena handle program.. adehh.. law nak diikutkan ni merit saya tapi tak kira, nak cakap jugak yang saya penat.. yela, law cakap yang saya penat pom tadek laa mengganggu sampai saya tak buat kije.. betul tak?? hehe.. ops, ayat saya daa berbelit..

tadi, saya kena naik turun pejabat.. tapi menda tu tetap tak settle gak.. siap bertambahtambah kije laen ada laa.. haish.. =.='



1) eley, baru kije cikit tapi merungut macam daa jadi PM..
2) laa, sape suruh terima tugas tu dulu?? sekarang, tanggung laa senirik..
3) alaa, cian dja. meh saya tolongkan yep..
4) tah pape ingat nak meluahkan apa laa tadi.. suspen jep..

hmm, mesti salahsatu/ beberapa/ semua ayat berwarna kuning yang berada diatas neh bermaen dalam pikiran korang kan.. whatever, yang penting saya daa lega cikit sebab dapat luahkan apa yang saya rasa ni.. oke, tu jep.. babai, lebiu~~

psstt, siapalaa yang nak cakap nombor tiga tu tah.. hee (^_^)

4 comments:

Saddan Juhari said...

ade lagi pogrem ke?? x ajk pong!

Ciputchiapp said...

sy pnt gak..sbb tadek keje.

dja_amiensukhri said...

addam: program untuk anak pahang larh.. hee, sory..

dja_amiensukhri said...

emy: haishh, bukan ke da bagi surat cinta suh taip?? haha =.='

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...