08 May 2011

saya SAYANG ibu ♥♥♥


ada orang panggil mak, umi, mummy, mama, maa, bonda dan macammacam agi.. tapi saya panggil ibu.. haa, tengok, kan ada hari ibu.. mane ada hari mummy.. betul tak?? kekekeke.. lebiu ibu.. SELAMAT HARI IBU.. orang laen jangan jeles ek.. (>.<)

ibu saya bersama bubur kacang paveretnye... =)

kek cocholate moist yang saya wat sepesel untuk ibu tau.. sedappppppppppp~~
nak resepi?? entry laen kali laa yep.. hehe.. 

psttt, law nak tgk saya mase tua, tengok laa ibu saya.. cantik kan? kan? ngeee~~ sekali lagi nak cakap LEBIU IBU!!!! ♥♥

3 comments:

Nurul Aqilah said...

cantik ibu akak..mesti dye sgt baik kn?

dja_amiensukhri said...

huu, kalau awak tanye saya mestilah saya cakap ibu sayalah yang terbaik.. hehe. tu pasal saya sayang ibu sangat-sangat.. ^_^ ♥♥♥

Unknown said...

Ibu lawa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...