07 May 2011

Ternak Lemak..

celebrate besday makcik dan cerap bersama family saya.. oke, malas nak type bebanyak.. bia gambar yang bercerita lak.. hehe.. yang penting saya nak cakap saya happy... lalalalaalaa~~


haa, cumel tak saya?? oke, cilap.. cumel tak dak yang saya pelok tu??
ini cerap.. khalif.asyraf.bin.saiful.. tembam giler kan? kan?? grr, dye baru genap setaun 3MEI2011.. happy belated birthday demok cerappppp.. =)


nih kek cerap bersama makcik saya.. TIRAMISU CHEESE..
kebetulan lak tersama lahirnye.. taun jep yang berbeza.. makcik 42taun daa.. lebiu makcik.. semoga happy selalu.. huhu..


ini badrul.adam.naimuddin..
inilah makluk tuhan paling busy semasa kamikami ngah prepare makanan ntok celebrate birthday makcik.. haih, tak duk diam!! ikat atas kusi baru tau.. hehe.. psstt, dye ada lesung pipit.. ensemmmmm... (>.<)

paling best dapat makan sate ayam, bihun goreng, bbq, dan kek tiramisu cheese.. errkk, bertambah lagi laa lemak saya yang sudah sedia diternak nih.. oke, itu saje.. bye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...