17 October 2011

Si Kancil dan Pemandunya..

Apa yang saya nak cakap ek?? Huhu.. Sebenarnya tadek ape.. Blank.. Blurr..

Saya baru abes baca novel. 404 Pages. Best. Seronok. Bila da baca novel ni.. Mula la terkeluar mood-mood jiwang.. Cehh.. Pernah ke saya berjiwang?? Mood jiwang tu ada, tapi nak berjiwang tak pandai pon.. Haha..

Tajuk Novel: DAN HATI PUN BERKATA..
Penulis: NURRIEZ
Pelakon Watak utama: Adirra ♥ Rashdan
Ranking: ★★ setengah. Heh.




Pssttt.. Lagi seronok law saya ley baca buku Finance / Management Information System yang tebal-tebal tu an.. Hoho!!


Tetiba rasa nak mengarang jugak.. Tapi cerita ape ek?? Si kancil dan pemandunya.. Erk, okbai~

6 comments:

Ciputchiapp said...

2 setengah je ke ranking buku tu..?

dja_amiensukhri said...

ciputchiapp: emm, confius nak bg tiga ke dua.. so saya kasi dua setengah.. sebab, dye punya konflik, tak detail dan tak sampai saya nanges pom.. huhu :)

Misz-ella said...

dh lama KC tk baca novel ~ tk da masa. Bca buku Finance/Mgmt tu lg byk ganjarannya dik. hihi.

dja_amiensukhri said...

ye, betul tu kakchik.. Tapi ternyata novel lagi best dari buku.. hoho.. :P

ciksupik said...

haha..jgn wisau..memang normal lau buku finance@ MIS tu x habis katam..
sebab sy pon x abis bace jugak..hihi
=D

dja_amiensukhri said...

yeyeahh.. cik mamal sokong saya!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...