30 October 2011

MICC0S

Assalamualaikum.
Hai.
Apa khabar?

Ermmmm.

M1CC0S: THE MALAYS1A 1NTERNAT10NAL C0MM0D1TY C0NFERENCE & SH0WCASE.
ANJURAN: MALAYS1A AGR0 EXP0S1T10N PARK 5ERDANG (MAEP5)

Ada pameran. 
Ada kerja. 
Sepatutnya kena menemu ramah. 
Tapi kitorang sakan bergambar. 
Eh cilap, bukan kitorang tapi saya.

bergambar dengan classmate.
dengan classmate lagi.
dengan roommate yang juga classmate saya.
dengan roommate yang juga classmate saya lagi.
bergambar dengan classmate + faculty-mate saya. 
bergambar dengan floor-mate saya.
Gambar ini di snap oleh classmate saya. Terima kasih korang. Eh jap, berapa banyak "-mate" da. Soulmate je tadek ag. Haha. Okelah, masa untuk study. Bye. (^__^)

14 comments:

Ciputchiapp said...

amb0ii..habis sume pic org dy kutip..haha

dja_amiensukhri said...

haha.. ops, kena mention nama ker??
terima kasih darimi, amran, qila, dan iza sebab sudi snap gambar time saya ada.. hehe >__<

Mr.Superman said...

ni soulmate da dtg.hahaha


amboi,gmbr sakan.penuh folder pic dia je agknya.emy pun nk jgk..

Unknown said...

lawa2 kawan kamu ye..:p

dja_amiensukhri said...

abang stalker::
aip? jentik soulmate bewarna hijau ni jauh-jauh. haha..

eley, abang jeles la tu sebab tadek gambar abang. (>_<)

dja_amiensukhri said...

diana::
terima kasih. akak diana pom lawa taw!! ^^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

prgghhh.. ko ne wat aku rindu zaman study dulu la... :)

Unknown said...

salam singgah dari mama..hepi2 n gud luck 4 yr study ok.

dja_amiensukhri said...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine::
haha. memang zaman belajar tu best an.. ^_^

dja_amiensukhri said...

mamaDiana::
thanks!! ^^ wish ur life happy too.. <3

merahitujambu said...

KEMAIN BERGAMBAR LAGI TAU=P

dja_amiensukhri said...

merahitujambu::
eh, hobi kot. hehe. =)

Woofer Storm said...

rugi tak pergi..ermmm lain kali ada event,alo2 kat puchong ni..hehhee

follower ke 100 kat sni..yahoooo

dja_amiensukhri said...

Woofer Storm::
thanks sebab follow!! ^^

huhu. tu pon law ada event ag an.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...