31 October 2011

Sudah tidak sah lagi.


Assalamualaikum.
Korang.. (*__*)

Tuit.♫♪ Tuit.♪♪ Tuit.♫♪
E eh, saya dapat mesej dari pakwe saya laa.

Pakwe saya (CELC0M)
TEMP0H SAH ANDA AKAN TAMAT PADA 30/10/2011. S1LA TAMBAH N1LA1 UNTUK TERUS MEN1KMAT1 PERKH1DMATAN & FAEDAH DAR1PADA UOX.

Kredit saya ada RM 4.89 lagi taw!! (tak banyak, tapi ada la jugak an.) 

Cehh, cakap je U0X. Tapi ada lak tamat tempoh sah???!? Camne nak wat ni? Nak mengadu kat CELC0M center. Masalahnya pulak, nombor ni berdaftar atas name kawan. Atoiii~

Tadi ingat nak berpuasa topup selama tiga hari. Heh. Seminggu pon takpe sebab bukan nak mesej atau call sesape pon. Tapi ada hal urgent lak.

Hmm, sampai bila saya nak biar menda ni camni tah. Selagi umur belum 25 tahun, baek kite manfaatkan "TIADA TEMP0H SAH" tu an??? 


Ish. (-____-) Ni nak nanges ni. Sob3~

Erk, ada test malam ni tapi sempat lak post menda ni. Ermm, bye.


10 comments:

Unknown said...

kwn dah 25 la ek?len kali rembat adek pnye ic plk..wkakaka

dja_amiensukhri said...

ubaidillah zulkefli::
amboi, berasa muda la pulak law guna ic adik. haha.

taklaa, lambat lagi dye nak 25 tahun tapi nape tah ada expired date tu. ish3.

PCL said...

PCL dah tentu2 x boleh..cmtu lak dah !

dja_amiensukhri said...

PCL::
ait, bukan ke umur PCL baru 16?? hehehe.. ^_^

Addin said...

biasa la tu kadang kadang dia buat mistake juga .

Nizam Ijam said...

hehehee.... takutnya nak umo 25..hehe

dja_amiensukhri said...

Addin::
sabar jela yang mampu. ^^

dja_amiensukhri said...

Nizam Ijam::
cehh, best apa da makin naik umur.. huhu.. ^^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku pon guna UOX.. tp relaks je.. tahun 2014 br expired :)

dja_amiensukhri said...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine:
ni jeles ni! law diikutkan tamat tempoh 2015 taw. huwaaa, celcom tak adil! haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...