01 November 2011

Aku Hensem & Abang Stalker Cun.



Kepada yang tidak cukup umur, jangan baca entry yang tidak senonoh ini! Erk. Jangan salahkan saya. Salahkan ABANG.STALKER!! Hehe.

Nama: Joxah binti Sapitol.
Nama Glemer: Anje.
Umur: 61 tahun.
Status: Single anak 3.
Aku cantik sebab: 
1) Aku ada hidung. (-..-)
2) Mata aku dua. (@_@)
3) Aku ada sepuluh pakwe. (10_10)


SELAMAT BERKENALAN yaww!!
Psst, abang stalker pakwe nombor 8 taw!! Haha. Kena tipu! Kbai.  ^_^

Ni abang stalker. Tak hensem macam saya oke.

22 comments:

Ciputchiapp said...

sy sokong, sy sokong ! hahahaha

dja_amiensukhri said...

ait, datang je tetiba setuju??? hahaha... ^_^

Mr.Superman said...

jwb soalan mengelat eh..potong markah.haha..tq! ;)

ir yien 9897 said...

hai anjerr .hehehe.. :)

dja_amiensukhri said...

Abg Stalker::
huhu.. takpe laa, yang penting kite nak glemerkan abang taw!! ^^

dja_amiensukhri said...

ir yien 9897::
yep yien!! huhu..

anje tu bunyinya macam dalam cite Bini-biniku Gangster taw! hehe.
guraw jelaa.

merahitujambu said...

pengelat..=_=.

dja_amiensukhri said...

merahitujambu::
owh. hehe. (>_<)

yaya said...

gila mngelat..haha..cmne lettew..anje ae?

dja_amiensukhri said...

yaya::
eley, jeles la tu.. hahaha.. >__<

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

fewwwiitttttttttt.... promote tu.. hehe :)

dayu_myself said...

hehehehe...
jawab soklan tipu2 ae..
tak mau lah tipu2...
nme kan dah best,
gmbr pun dh cntik..
bgthu je laaa...
hehehehe
^___^

aiENn cHAm said...

hehe cantik ! cantik ! cantik ! :)

dja_amiensukhri said...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine:
uish, jauh sekali tanggapan itu. hehe :)

dja_amiensukhri said...

dayu_myself::
alamak, kite segan. hehe. selamat berkenalan!! ^_^

dja_amiensukhri said...

aiENn cHAm::
kamu semestinya lebih cantik. (=

TeAqArH said...

menyinggah sini dr blog abg stalker...terjaaaaaaaaaaah

dja_amiensukhri said...

TeAqArH::
yeayy!! thanks jenguk kite yep. :)

Anonymous said...

dtg dri segmen yg sama...kak mmg cantik :)

sdh follow ini blog :)

izamin said...

hye.. fizah dtg sini dari segmen yang sama.. :) selamat berkenalan :)



http://hafizahnaminlovestory.blogspot.com/2011/11/aku-cantik-stalker.html

K said...

darling...

anjeeee...

hehe :P

dja_amiensukhri said...

Eida Arina:
terima kasih! ^_^

izamin:
selamat berkenalan jugak! :)

sergeant keroro:
ANJEEEE.. hahahaip!! hehe ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...