06 November 2011

SubhanAllah. Mata Beliau Cantik.


Assalamualaikum.
Selamat Hari Raya AidilAdha!!

Cerianya pagi iniiiiii. Wahh, bangun tadi terus berciap nak g masjid. Nak solat raya. 
1rakaat.
2rakaat.
Khutbah.
Alhamdulillah.
Tanggal telekung, terus capai parang. Saya pergi ke arah lembu itu. Lembu itu mengelipkan mata beliau. Auuww, mata beliau cantik.

بسم الله الرحمن الرحيم

Saya membuka sarung parang itu. TRINGGG! Silau bilah parang itu. Sekali lagi,
بسم الله الرحمن الرحيم

Lagak saya seperti nak sembelih lembu. Serius sebijik.
Saya perbetulkan niat saya. Buat kali ketiga,
بسم الله الرحمن الرحيم


"Nah pacik, parang yang pacik mintak tadi." 
Alhamdulillah, berjaya jugak saya sembelih lembu itu parang itu sampai ke tangan pacik saya.

Sejurus itu juga terus saya berlari masuk kereta. DUMM, pintu kereta ditutup. Fuhh, lega jap. Tadi nervous giler beb. Takut nak tengok.
^_^ maaf ler. Saya tak berani nak tengok. Takut nati takleh makan lak.

Apapun, saya bersyukur kerana masih berkesempatan menyambut AidilAdha tahun nih.. (=

Gambar ni diamik oleh sepupu saya.


6 comments:

Ciputchiapp said...

hahaha..ngokngek la awak nih :p

Alif Haris said...

selamat raya aidiladha ^^

dja_amiensukhri said...

cipuchiapp:
emy emy emy!! :P

dja_amiensukhri said...

alif haris:
trimas. salam aidilAdha jugak! ^_^

Unknown said...

cite kemaen ag ingtkn betol2 nk semblih td..hahaha..
slamat hri ghaye walopon da agak lmbat.. :)

dja_amiensukhri said...

ubaidillah zulkefli::
haha.. selamat hari raya jugak!! ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...