12 December 2011

Ciri-ciri Lelaki Idaman Wanita


Assalamualaikum.
Hai semua!!!

Mesti terperanjatkan bila saya keluarkan entry macam ni. Uishh, umur tak cukup lagi dah nak cakap pasal lelaki idaman? Hamboiiii, gatai sangat da yep? Ish3.
Tak kiraaaaa!! Nak cakap jugak sal topik ni.

Dalam pemerhatian saya, kebanyakan wanita mengidamkan ciri-ciri yang berikut:

1. Beriman.
2. Penyayang.
3. Bertanggungjawab.
4. Kaya.
5.Romantik.
6. Kacak.
7. Setia.
8. Tak panas baran. Penyabar la tu. Hee.
9. Lawak.
10. Berpegang pada janji.

Cececeehh, senyum-senyum lak? suka la tu kan? Kan???
Apa yang saya nak tekankan disini ialah, ni ciri-ciri lelaki idaman wanita
Sekali lagi, ni ciri-ciri lelaki idaman wanita. Bukan saya taw! Saya masih lagi kanak-kanak . Ops. =P

Tapi, kenapa semuanya gambar Aaron Aziz yek? Hahaha .
Nak wat camne, saya masih didalam mood Ombak Rindu .
oowh Encik Hariz . Lalalala~  ^_^

Pssstt, kite amik gambar lam pacik google.. Maaf maaf..

10 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

orang pompuan ni nk yg perfect je kn.. hahaha..

K said...

semua di atas adalah ciri-ciri keroro :P

yaya said...

haha:D...amboi2..iyep lh cik dja oit..bkn lelaki idaman awk ke???

dja_amiensukhri said...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine:
hoh, semput eden nak sebut nama hang. aip, bukan nak yg perfect lahhh. semua tu subjektif kan? kan?? hehe ^_^

dja_amiensukhri said...

sergeant keroro: wahh, kira untunglah wifes-to-be kamu yep. hehe :)

(eh, tetiba je kat belakang wife tu ada 'S') haha..

dja_amiensukhri said...

yaya: amboi, memandai je kamu ni yep. saya ni tak cukup umur lagi nak mengidam-idam ni. hohoo..

Unknown said...

beriman xde? =p

dja_amiensukhri said...

ubaidillah zulkefli: alamak, malunye saya!! huhu.. yep, semestinya kita nakkan yang beriman. ini overall je kot. insyaAllah pasni saya post ciri2, lelaki idaman wanita dari segi islam yep. ^_^

abc123 said...

hahaha lelaki idaman = aaron aziz lah conclusionnya ;D

dja_amiensukhri said...

hahahahaa.. aaron aziz ker?ops. =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...