17 March 2012

dan.. Suria pun tersenyum

Assalamualaikum semua.
Hai!!!!
Dah lama tak singgah sini. Saya 'BUSY' kot. Maaf la ye. Hehe.
Eh, jap. Suria tersenyum ke? Huhu, korang tak rasa ke kalau cuaca yang baik tu macam seluruh alam sedang ceria? SubhanAllah, indahnya ciptaan Allah kan?
Bila dah ceria ni, saya mulalah menyanyi. Terkeluar pulak lagu ni. Jom ikut saya nyanyi sama-sama.. =)


♫♫♫♫♫♫♫♫♫

senyum seindah suria
yang membawa cahaya
senyum lah dari hati
dunia mu berseri
senyum umpama impian dalam kehidupan
kau tersenyum
ku tersenyum
kemesraan menguntum

senyum
kepada semua
senyuman mu amat lah berharga

senyum
membahagiakan
dengan senyuman terjalin lah
ikatan

(^_^)


Oke, itu sahaja. Laen kali saya cerita pula bagaimana 'BUSY'nya saya ye. Daaa~ 

2 comments:

dja_amiensukhri said...

KUSANGKA PANAS SAMPAI KE PETANG.
RUPANYA HUJAN DI PETANG.

Ish, xsedap pantun tu. hee..
Takpe, Allah turunkan hujan sebab Dia nak bagi pelangi. ^_^

Alhamdulillah..

shiQin Az said...

alahai kiuuut nye...
kita da follow awk tau..suke la bace..ure so cute ;)
do update more yea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...