18 March 2012

Doa apabila terlupa

Assalamualaikum. Hai semua...
Apa khabar? Huu.. Khabar saya yang tak berapa baik ni. =(

Hmm, saya da hilangkan fail merah jambu saya. Owh, kemana sahajalah saya letak fail tu. Huwaaaaaa, nak nanges!!! Dalam tu penuh dengan dokumen group assignment taw. Camne ni?? (T_T)


Tadi saya call ibu, tanya kot kot lah ada tertinggal kat rumah. Ibu cakap tak ada. Ibu pesan, istighfar banyak-banyak. Selawat jangan lupa. Rehat. Nanti da tenang, cuba cari.

Ibu pun pesan suh baca doa ni:::



Doa apabila terlupa.

سُبْحَانَ مَنْ لا يَنَامُ وَلايَسْهُو آللهُمَّ ذِكِّرْنِى مَانَسِيْتُ
Maha suci Tuhan yang tidak pernah tidur dan tidak pernah lupa,
Ya Allah peringatkanlah aku apa yang aku lupa.




Huwaa. Ehh, nasib baik saya tak nanges camni kan.

Ya Allah.. Harap dapat jumpa fail tu semula dalam masa terdekat ni.
Amin.

6 comments:

Saddan Juhari said...

aha! antara suggestion xdi, satu diterima..yes!

dja_amiensukhri said...

yup, da call umah sebelum dberi suggestion larhh..
btw, thanks...

Saddan Juhari said...

lorh...cis!

dja_amiensukhri said...

eh cis lak? haha =)

Unknown said...

ade bawah katil tuh :P
btw nice share jugak

dja_amiensukhri said...

bawah katil pun tadek jugak.
memang tak dapat jumpa da kot.
huu..
ye, cuma berkongsi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...